Warunki Programu Lojalnościowego (PL)
To są warunki korzystania z kont na naszej stronie internetowej (każde z nich to Konto) oraz naszego Programu Lojalnościowego Trionic, który jest dostępny dla posiadaczy Kont (Program Lojalnościowy).
Przeczytaj uważnie te warunki przed zarejestrowaniem Konta. Informują one, kim jesteśmy, jak działają nasze Konta i Program Lojalnościowy, w jaki sposób możemy zmienić lub zakończyć usługę Kont lub nasz Program Lojalnościowy, a także inne ważne informacje. Jeśli uważasz, że w warunkach jest błąd, skontaktuj się z nami, aby to wyjaśnić.
Uprawnienia do kont i Programu Lojalnościowego
Aby kwalifikować się do założenia konta, musisz:
- być rezydentem spoza Australii lub Kanady;
- mieć ukończone 18 lat (lub, jeśli wiek pełnoletności jest wyższy w kraju, w którym mieszkasz, osiągnąć wiek pełnoletności); i
- mieć ważny adres e-mail.
Aby móc ubiegać się o członkostwo w Programie Lojalnościowym, musisz posiadać aktywne Konto, a członkostwo musi być powiązane z tym Kontem.
Nasze prawo do odmowy członkostwa
Możemy odrzucić wniosek o konto lub członkostwo w programie nagród z dowolnego powodu, według naszego wyłącznego uznania. Możemy zamknąć konto lub wycofać członkostwo każdemu członkowi programu nagród w dowolnym momencie, według naszego wyłącznego uznania (jeśli zamkniemy Twoje konto lub wycofamy Twoje członkostwo w programie nagród, utracisz wszelkie zgromadzone korzyści).
Wiele kont
Możesz mieć tylko jedno konto (i tylko jedno członkostwo w Programie Lojalnościowym). Możemy połączyć, odrzucić lub zamknąć dodatkowe konta w dowolnym momencie według naszego uznania. Zastrzegamy sobie prawo do monitorowania liczby kont w każdym gospodarstwie domowym i anulowania kont, co do których zaistnieje podejrzenie, że należą one do tej samej osoby (jeśli anulujemy lub połączymy jakiekolwiek konta, posiadacz kont, które anulowaliśmy i/lub połączyliśmy, może utracić wszelkie zgromadzone korzyści).
Tylko do użytku osobistego
Nasze konta i program nagród są przeznaczone wyłącznie do użytku osobistego. Zastrzegamy sobie prawo do ustalenia w dowolnym momencie, czy działasz w charakterze osobistym, czy w imieniu firmy. Jeśli ustalimy, że używasz konta lub programu nagród w celach biznesowych, możemy anulować Twoje konto i członkostwo, a Ty utracisz wszelkie naliczone korzyści.
Jak założyć konto
Jeśli spełniasz kryteria kwalifikowalności określone powyżej, możesz zarejestrować konto, odwiedzając stronę „Moje konto” i wypełniając sekcję „zarejestruj się” na stronie. Musisz podać nam swoje pełne imię i nazwisko, prawidłowy adres e-mail i wszelkie inne informacje, które wskażemy jako wymagane podczas procesu rejestracji.
Musisz aktualizować swoje dane
Ważne jest, aby Twoje informacje były aktualne, dzięki czemu (między innymi) mogli monitorować uprawnienia Twojego konta. Dlatego oświadczasz i gwarantujesz, że wszelkie informacje podane podczas rejestracji konta są prawdziwe, dokładne, aktualne i kompletne, oraz potwierdzasz, że konto zostało Ci udostępnione na podstawie tego oświadczenia. Zobowiązujesz się również niezwłocznie informować nas o wszelkich zmianach tych informacji, aktualizując dane na swoim koncie..
Hasła i bezpieczeństwo
Będziesz musiał ustawić hasło podczas rejestracji swojego konta. Jeśli nie ustawiłeś hasła, możesz je zresetować i ustawić nowe. Nie powinieneś ujawniać swojego hasła nikomu innemu i ponosisz wyłączną odpowiedzialność za zachowanie poufności informacji o swoim koncie. Musisz zadbać o to, aby zapobiec niewłaściwemu wykorzystaniu swojego konta i upewnić się, że nikt inny nie ma do niego dostępu. Zgadzasz się natychmiast powiadomić nas o każdym nieautoryzowanym użyciu swojego konta lub jakimkolwiek innym naruszeniu bezpieczeństwa związanym z Twoim kontem.
Szkody powstałe w wyniku niewłaściwego użycia lub nieautoryzowanego dostępu do Twojego Konta
Nie ponosimy odpowiedzialności za straty poniesione w wyniku niewłaściwego użycia lub nieautoryzowanego użycia Twojego hasła lub Konta (w tym, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, wykorzystania wszelkich zgromadzonych przez Ciebie środków Trionic Reward Credit).
Dostęp online
Nasze konta są administrowane wyłącznie online. Musisz posiadać ważny adres e-mail, aby korzystać ze swojego konta i musisz mieć dostęp do Internetu, aby uzyskać dostęp do swojego konta.
Co zrobić, jeśli nie chcesz być członkiem Programu Lojalnościowego
Jeśli chcesz zachować Konto, ale nie chcesz być członkiem Programu Nagród, skontaktuj się z nami, a usuniemy Cię z Programu Nagród (więcej szczegółów poniżej). Jeśli usunęliśmy Cię z Programu Nagród, nie będziemy już wysyłać Ci komunikatów związanych z Programem Nagród. Pamiętaj, że nadal będziesz otrzymywać komunikaty związane z Twoim Kontem i wszelkie komunikaty marketingowe, do których się zapisałeś. Nadal będziesz mieć dostęp do swojego Konta, ale nie będziesz mieć dostępu do korzyści Programu Nagród (i, aby uniknąć wątpliwości, utracisz wszelkie zgromadzone przez siebie Trionic Reward Credit).
Korzyści z Programu Lojalnościowego
Jako członek Programu Nagród możesz mieć dostęp do wielu korzyści i przywilejów, w tym dostęp do ekskluzywnych Promocji i możliwość zdobycia Trionic Reward Credit, który można wymienić na pieniądze z zakupów na stronie internetowej Trionic. Kiedy w niniejszych warunkach odnosimy się do „trionic.com”, odnosimy się do sklepu internetowego Trionic w kraju zamieszkania.
Korzyści mogą ulec zmianie
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany korzyści Programu lojalnościowego (w tym wartości i dostępności punktów Trionic Reward Credit) lub całkowitego wycofania korzyści w dowolnym momencie i według własnego uznania.
Jak używać punkty Programu Lojalnościowego Trionic
Za kwalifikujące się zakupy na naszej stronie internetowej otrzymasz od nas punkty Programu Lojalnościowego Trionic
Podziękowania za polecenie znajomemu Trionic
Możesz również zdobyć Trionic Reward Credits, jeśli weźmiesz udział w naszym programie poleceń, który jest dostępny wyłącznie dla członków Programu Nagród. Warunki i postanowienia dotyczące Programu Poleceń są określone w Załączniku 1 (Warunki i postanowienia Programu Poleceń).
Wymiana punktów Programu Lojalnościowego
Twój Trionic Reward Credit zostanie automatycznie zastosowany przy następnym zakupie do kosztów zakupów na stronie internetowej Trionic. Nie wymienimy Trionic Reward Credit na gotówkę, a Trionic Reward Credit nie może zostać przeniesiony na inną osobę. Trionic Reward Credit nie może zostać wykorzystany do zakupów kart podarunkowych ani do zakupów dokonanych przy użyciu kodu rabatowego.
Zwrot zakupów
Jeśli zwrócisz zakup, za który otrzymałeś punkty Trionic Reward Credit, a my zwrócimy Ci pieniądze, odliczymy z Twojego konta kwotę punktów Trionic Reward Credit, które otrzymałeś za ten zakup.
Inne warunki dotyczące punktów Trionic Reward Credits
Zdobycie Trionic Reward Credit nie uprawnia Cię do żadnych praw nabytych i nie oznacza, że możesz polegać na ciągłej dostępności jakiejkolwiek nagrody, korzyści lub przywileju Programu Nagród. Trionic Reward Credit i inne korzyści, przywileje i nagrody Programu Nagród są Twoją własnością osobistą i nie mogą być przypisane, wymieniane, wymieniane, zapisywane w testamencie, wymieniane na gotówkę ani w inny sposób przenoszone.
Trionic Reward Credits nie mają wartości pieniężnej i nie mogą w żadnych okolicznościach stanowić podstawy roszczenia pieniężnego przeciwko nam lub naszym podmiotom stowarzyszonym.
Zakończenie
Możesz zamknąć swoje Konto (i/lub zakończyć swoje członkostwo w Programie nagród) w dowolnym momencie, kontaktując się z nami za pośrednictwem adresu [email protected] lub pisząc do nas na adres Trionic Sweden AB, Märstagtan 8, 75323 Uppsala, Szwecja.
Możemy zamknąć Twoje Konto (i tym samym zakończyć Twoje członkostwo w Programie nagród) natychmiast, bez powiadomienia, w dowolnym momencie, według naszego wyłącznego uznania i z dowolnego powodu.
Bez uszczerbku dla naszego ogólnego prawa do zamknięcia Twojego Konta w dowolnym momencie:
(i) jeśli podejrzewamy, że naruszasz niniejsze warunki lub używasz swojego Konta w sposób oszukańczy lub w celach niezgodnych z prawem, możemy natychmiast i bez powiadomienia zamknąć Twoje Konto oraz
(ii) jeśli Twoje Konto było nieaktywne przez 24 miesiące, możemy je sprawdzić i zamknąć.
Jeśli Twoje konto zostanie zamknięte (przez Ciebie lub przez nas), wszelkie zgromadzone, ale niewykorzystane Trionic Reward Credits zostaną utracone i anulowane. Nie będziesz uprawniony do żadnej rekompensaty pieniężnej za utracone kredyty, a kredyty nie zostaną przywrócone, jeśli następnie ponownie otworzysz nowe konto.
Ochrona danych
Wszelkie dane osobowe, które zbieramy za pośrednictwem Programu Nagród, będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności, którą można znaleźć w naszej Polityce prywatności. Ponadto możemy wykorzystywać dane osobowe, które zbieramy za pośrednictwem Programu Nagród, do administrowania Twoim Kontem i samym Programem Nagród, a także do oceny Twojej kwalifikowalności do Konta. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania komunikatów marketingowych w dowolnym momencie, klikając łink „anuluj subskrypcję” w dowolnej marketingowej wiadomości e-mail, którą do Ciebie wysyłamy.
Warunki korzystania ze strony internetowej
Stosowanie przepisów lokalnych
Możemy przenieść tę umowę na inną osobę
Potrzebujesz naszej zgody, aby przenieść swoje prawa na kogoś innego
Nikt inny nie ma żadnych praw wynikających z tej umowy
Jeżeli sąd uzna część niniejszej umowy za niezgodną z prawem, pozostała część pozostanie w mocy
Nasze prawo do zmiany niniejszych warunków
Ostatnia aktualizacja: March 17, 2024
Możemy zaktualizować, zmienić, zawiesić lub wypowiedzieć niniejsze warunki w dowolnym momencie, według naszego wyłącznego i absolutnego uznania, lub zakończyć Program Nagród lub zamknąć nasz program Kont, zmieniając niniejsze warunki i publikując powiadomienie na naszej stronie internetowej lub wysyłając do Ciebie wiadomość e-mail.